De activiteiten van de Doopsgezinde Zending gaan verder onder de Stichting Doopsgezinde Geloofsopbouw en Solidariteit. In het buitenland gebruiken we de naam Dutch Mennonite Mission.

Projecten

Bij voorkeur werken we met projecten in nauwe samenwerking met de mensen ter plaatse. Voor elk project is een van de bestuursleden het aanspreekpunt. Zie voor meer informatie onder Projecten.

Ondersteuning studenten

Jaarlijks nemen internationale studenten deel aan het masterprogramma ‘Peace, Trauma & Religion’. De Dutch Mennonite Mission maakt dit mede mogelijk.

We subsidieren in samenwerking met de Indonesië-commissie van de ADS de opleiding van theologiestudenten aan het seminarie in Pati (Indonesië).

We subsidieren de opleiding van theologiestudenen in Tanzania.

Jaarlijkse bijdrage

Eenmalige bijdragen

En natuurlijk honoreren we ook aanvragen voor een eenmalige bijdrage, wanneer deze past binnen onze doelstelling.