Opbpuwwewrk Honduras

Bericht vanuit Honduras. Met hulp van Dowilvo steunen we het werk van Laureles Buds. We ontvingen dit bericht van de organisatie.

Beste broeders, Ik hoop dat deze brief je in goede gezondheid aantreft en in de vrede die alleen onze Heer Jezus Christus ons kan geven. Bij Laureles Buds zijn we dankbaar voor de voortdurende steun die de Doopsgezinde Missie in het verleden aan ons initiatief heeft verleend en we willen met u de aanzienlijke vooruitgang delen die we hebben geboekt in ons project gericht op kwetsbare meisjes voor hun onderwijs en het voorkomen van vroege zwangerschap.

Sinds we met dit project zijn begonnen, zijn we getuige geweest van de positieve impact op de levens van de meisjes en adolescenten die we helpen; ze hebben uitgebreid onderwijs gekregen over seksuele en reproductieve gezondheid, psychologische begeleiding en begeleiding bij de studie. Dankzij uw eerdere vrijgevigheid hebben we het volgende bereikt

• Het aantal vroege zwangerschappen in de gemeenschap verminderen
  • Door het verstrekken van studiebeurzen en academische ondersteuning hebben onze meisjes betere toegang tot onderwijs gekregen
  • Verbetering van het gevoel van eigenwaarde, ontwikkeling van emotionele intelligentie en preventie van geweld
  • Door workshops en training hebben ze essentiële levensvaardigheden verworven, zoals geïnformeerde besluitvorming en het oplossen van conflicten.

Ondanks onze prestaties worden we echter nog steeds geconfronteerd met aanzienlijke uitdagingen in de strijd tegen vroege zwangerschappen en de beperkte toegang tot onderwijs voor onze meisjes.

Om ons programma in dit jaar 2024 voort te zetten, gaan we aan de slag met 14 meiden voor wie we nogmaals nederig uw steun vragen. Elk meisje zou een bedrag van $320 nodig hebben, wat een totaal van $4.480 oplevert. Deze fondsen zullen worden gebruikt om onderwijsbeurzen te verstrekken, zodat onze meisjes kunnen blijven studeren en doorgaan met hun psychologische begeleiding en seksuele en reproductieve gezondheidsvoorlichtingsprocessen. Elke bijdrage die u kunt leveren, is van onschatbare waarde voor ons en zal een aanzienlijk verschil maken in de levens van onze kleine meisjes. Beschouw ons verzoek alstublieft met hetzelfde medeleven dat u ons in het verleden heeft getoond.

Met grote liefde uit Honduras,

Maureen