Deelnemers Indonesiëreis in Dopersduin

Deelnemers aan Indonesiëreis in Dopersduin. Ze hebben er zin in! Deze zomer gaan 13 deelnemers met 3 personen als leiding naar Indonesië. Het wordt daar een intensief programma waarbij veel contact zal zijn met Indonesische Doopsgezinde jongeren.

De deelnemers hebben elkaar al een keer in Leeuwarden ontmoet, maar dit weekend zijn ze in Dopersduin om zich voor te bereiden, elkaar beter te leren kennen, te horen over Indonesië en om met elkaar te sparren over hoe nog sponsorprojectjes op te zetten.

Het Doopsgezind Predikfonds Haarlem, Dowilvo, het Het Fonds van de Doopsgezinde Gemeente in Zuid-Limburg en de Doopsgezinde Zending (nu Stichting Doopsgezinde Geloofsopbouw en Solidariteit) hebben flink in de buidel getast om de reis mogelijk te maken. De Doopsgezinde synodes in Indonesië nemen een deel van de kosten voor hun rekening en de deelnemers betalen zelf ieder €1000,-

Wellicht heeft u ook bijgedragen aan de Pinkstercollecte in 2023 die voor deze reis bestemd was. Wilt u deze enthousiaste jongeren nog wat meer steunen? Dat kan! Maak dan een bedrag over op
NL04 INGB 0000 2529 24 t.n.v. Stichting Doopsgezinde geloofsopbouw en solidariteit.onder vermelding van ‘YEI 2024’.

Iris Speckmann maakte de foto van de deelnemers aan de Indonesiëreis in Dopersduin.